بهترین سرم های صورت

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی

بهترین سرم های صورت

۲۹ بازديد

تا حالا حتما کلمه سرم صورت را شنیده‌اید و یا از این سرم‌ها استفاده کرده‌اید. ولی ممکن است با تمام این سرم‌ها و کاربرد آنها آشنایی نداشته باشید؛ و سوالاتی در ذهن شما درباره سرم پوست باشد. مانند اینکه: سرم صورت چیست و چه کاربردی دارد؟ چگونه از سرم صورت استفاده کنیم؟ انواع سرم صورت چیست و هر کدام چه کاربردی دارند؟ کدوم سرم صورت برای پوست خشک خوبه؟ کدام سرم صورت برای پوست های چرب و جوش دار خوبه؟ و اینکه سرم صورت چه مارکی خوبه و بهترین سرم صورت کدام است؟ به تمام سوالات شما در این مقاله پاسخ داده خواهد شد و بهترین سرم صورت چندکاره سال ۲۰۲۱ را به شما معرفی می کنیم.

بهترین مارک سرم صورت-10 برند برتر

1-سرم صورت الارو(ellaro)

این برند فرانسوی عمری کمتر از 15 سال دارد. اما از همان ابتدا کاملاً حرفه‌ای عمل کرده و توانسته در میان بهترین تولیدکنندگان سرم صورت جای گیرد.

این شرکت متخصص در تولید محصولات چندمنظوره است. شرکت الارو 7 دسته محصول را در طیف سنی 15 تا 70 سال را تولید می‌کند.

بهترین سرم صورت الارو

2-سرم صورت ایو روشه(yves-rocher)
این برند 50 ساله فرانسوی متخصص در تولید محصولات ارگانیک با مواد اولیه 100% طبیعی است. برند ایو روشه در 90 کشور در سراسر دنیا به فروش می‌رسد.

می‌توان گفت هیچ جای کره زمین وجود ندارند که یک نمایندگی از محصولات آرایشی این برند در آن وجود نداشته باشد.

خرید سرم صورت ایو روشه


3-سرم صورت سی گل(sea-gull)
برند سی گل عمری 20 ساله داشته و یک نام کاملاً ایرانی است. این شرکت 16 دسته از محصولات آرایشی بهداشتی ازجمله انواع مرطوب‌کننده، کرم ضد آفتاب، روغن، سرم،… را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

برند سی گل امتحان خود را در بازار ایران پس داده و می‌توان گفت که در هر داروخانه یا فروشگاه محصولات آرایشی یافت می‌شود.



4-سرم صورت بی یلندا(bielenda)
این نام لهستانی عمری 30 ساله داشته و مشهور در تولید محصولات با رایحه استثنایی است. این شرکت متخصص در تولید کرم بدن بوده و محبوبیت زیادی هم در اروپا دارد.

سرم صورت بیلندا یکی از محصولات خوش فروش این شرکت است که توانسته خود را در میان 10 سرم صورت برتر جای دهد.


5-سرم پوست صورت لافارر(lafarrerr)
این شرکت بیش از نیم قرن قدمت داشته و جزو قدیمیهای بازار لوازم آرایشی و بهداشتی است.محصولات این شرکت تحت لیسانس لافارر در ایران تولید میشوند.


6-سرم پوست ویشی(vichy)
این نام فرانسوی نزدیک به یک قرن عمر دارد. شهرت محصولات این برند از نوع آبی است که در محصولات ویشی استفاده می‌شود. «آب گرم چشمه‌های شهر ویشی واقع در کشور فرانسه تنها منبع آبی است که در فرمولاسیون محصولات این برند به کار گرفته‌شده است».

سرم صورت این شرکت هم از همین آب تولیدشده و خواص چشمه‌های آب گرم شهر ویشی را با خود به همراه دارد.



7-سرم پوست کلیون(cliven)
برند کلیون عمری 20 ساله داشته. اما در همین زمان کوتاه به یک امپراتوری تبدیل‌شده است. تنوع محصولات این شرکت ایتالیایی به بیش از 500 محصول می‌رسد.

این شرکت انواع مرطوب‌کننده، کرم ضد آفتاب، سرمها، کرم‌های آب‌رسان …را با بهترین کیفیت تولید کرده و در 70 کشور در سراسر جهان به فروش می‌رساند.



8-سرم صورت آرکایا(arcaya)
این نام عمری 20 ساله داشته و یک شرکت آلمانی است .محصولات این شرکت بدون ماده مضر پارابن تولید می‌شوند.برند آرکاریا توسط شرکت راک در ایران توزیع و ضمانت می‌شود.



9-سرم صورت اوتی(ottie)


10- سرم صورت دادو سنس(dado-sense)
این برند عمری 40 ساله داشته و محصولات مخصوص به پوست‌های حساس را تولید می‌کند. محصولات ددوسنس مناسب برای انواع بیماری‌های پوستی است. سرم Dado Sense بهترین سرم صورت برای پوست خشک هم محسوب می‌شود.

شاید از دید بعضی‌ها سرم‌ها یک وسیله‌ی لاکچری یا یک افراط و تفریط لوکس باشند، اما بدانید که یک سرم سخت‌کوش‌ترین محصول برای مراقبت از پوست شما است.

سرم‌های پوستی بسته به نوع کاربری خود، پوست شما را مرطوب، تغذیه یا لایه برداری می‌کنند. ممکن است تعجب کنید که چرا پوست چرب به هیدراتاسیون بیشتری نیاز دارد.

خوب، یک سرم پوست چرب حاوی مواد مؤثری است که بیشتر از هر کرم و مرطوب کننده به پوست شما نفوذ می‌کند.

وقتی پوست شما کم آب باشد، پوست به اشتباه فکر می‌کند که خشک است و چربی بیشتری تولید می‌کند که بی‌فایده است، چرا که پوست به آب نیاز دارد و نه سبوم.

سرم آب‌رسان پوست چرب سبوم اضافی صورت شما را متعادل کرده و از نظر ظاهری آن را تغذیه می‌کند. این امر کمک زیادی به شما می‌کند تا پوستی شفاف و سالم داشته باشید.

در این مقاله شما را با سرم مناسب پوست‌های چرب در دنیا آشنا می‌کنیم و از فواید سرم پوست‌های چرب و سایر نکات مربوط به آن خواهیم گفت.

پوست چرب
پوست چرب وقتی اتفاق می‌افتد که غدد چربی پوست شما بیش از حد سبوم تولید کنند، سبوم ماده‌ای مومی مانند است که پوست شما را محافظت و مرطوب می‌کند.

سبوم برای پوست سالم بسیار مهم است، از خشکی و ترک جلوگیری می‌کند، اما مقدار زیاد آن می‌تواند منجر به مسدود شدن منافذ و ایجاد جوش و آکنه شود.

بنابراین، اگر می‌خواهید برای همیشه با صورت چرب و چیلی خود خداحافظی کنید، چه کاری باید انجام دهید؟

ما برخی سرم‌ها را جمع آوری کرده‌ایم که ممکن است کمک کنند. بیایید واقع بین باشیم: سرم پوست‌های چرب معجون‌های جادویی نیستند.

بعضی اوقات، مواردی مانند رژیم غذایی، سبک زندگی یا استفاده از برخی مواد آرایشی می‌تواند به ایجاد پوست چرب کمک کنند (و البته اینها یک شبه حل نمی‌شوند).

روغن رو پوست چرب؟ امکان ندارد!
نترسید! درست است که آن‌ها اغلب در بطری‌های شیشه‌ای کهربایی مشابه قرار می‌گیرند، اما سرم‌ها همان روغن‌های صورت نیستند.

(اطلاعات بیشتر: البته برخی روغن‌ها برای پوست چرب بسیار مناسب هستند، در بخش چگونه سرم پوست درست کنیم به روغن‌های مناسب انواع پوست‌ها اشاره شده است).

در عوض، سرم‌ها حاوی موادی هستند که به تمیز کردن و سفت شدن منافذ کمک می‌کنند، بافت ناهموار را صاف می‌کنند و روغن اضافی را جذب می‌کنند.

سرم مناسب می‌تواند یک اثر ملایم و دائمی ایجاد کند. سرم را بعد از تمیز کردن اما قبل از زدن مرطوب کننده استفاده کنید.



سرم مناسب پوست‌های چرب، خودش چرب نیست و حاوی فرمول‌های فشرده‌ای هست که به عمق پوست نفوذ می‌کنند و بیشتر بر پایه‌ی آب هستند.

این سرم‌ها می‌توانند جلوی تولید بیش از حد سبوم را گرفته، منافذ را پاک‌سازی کنند و از بسته شدن آن‌ها و ایجاد آکنه جلوگیری کنند.

آبرسانی و در عین حال نداشتن احساس چربی و سنگینی از دیگر برکات این سرم‌هاست.

از کجا بفهمم چی برای پوستم کارساز هست؟

ما برای انتخاب سرم‌های محبوب پوست چرب از چند اقدام اساسی استفاده کردیم که در اینجا می‌آوریم تا شما هم به کمک این ویژگی‌ها انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید:


عناصر فعال. در سرم‌ها، مواد تشکیل دهنده بسیار مهم هستند. ما به دنبال مواد اصلی بودیم که می‌تواند به درمان پوست چرب کمک کند:

ویتامین C: ویتامین C یک آنتی اکسیدان است که به محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد (ترکیبات ناپایداری که به‌مرورزمان به پوست شما آسیب می‌رسانند) کمک می‌کند و باعث تولید کلاژن می‌شود.

ویتامین C به عنوان یک عامل ضد التهاب و التیام دهنده می‌تواند به درمان پروب‌های زمینه‌ای منجر به چربی و آکنه کمک کند.

اسید هیالورونیک: هنگامی که آب پوست شما کم می‌شود، گاهی اوقات پوست سعی می‌کند با تولید چربی اضافی این کم آبی را جبران کند.

اسید هیالورونیک یک آبرسانی شدید و در عین حال همراه با بافتی بسیار سبک وزن را ارائه می‌دهد که می‌تواند تعادل پوست شما را بدون هیچ گونه چربی بازیابی کند.

همچنین در مبارزه با علائم پیری نقش اساسی دارد. سرم آب‌رسان پوست چرب مقادیر بالایی اسید هیالورونیک دارد.


سالیسیلیک اسید: سالیسیلیک اسید ضد التهاب است و حتی به تنظیم رنگ پوست، لایه برداری پوست و مبارزه با چربی اضافی کمک می‌کند.

گلیسیرین: گلیسیرین یک ماده گیاهی ملایم است که می‌تواند خاصیت ارتجاعی و لطافت پوست را بهبود بخشد. همچنین به آبرسانی پوست کمک می‌کند و همانند تونر عمل می‌کند.

نیاسین آمید: نیاسین آمید به تولید کراتین، پروتئینی که پوست را سالم و سفت نگه می‌دارد، کمک می‌کند.

اسید لاکتیک: اسید لاکتیک برای درمان هایپر پیگمان تاس یون و لکه‌های پیری کار می‌کند و منافذ پوست را کوچک می‌کند.

بهترین سرم برای پوست چرب


بازخورد مصرف‌کنندگان. قدرت مردم – آنها می‌دانند چه خبر است. ما برای یافتن بالاترین رتبه بندی محصولات موجود در بازار، بررسی‌ها را دسته بندی کردیم.

تأیید متخصص پوست. ما برای راهنمایی به متخصصان مراقبت از پوست مراجعه کردیم. بسیاری از این محصولات به صراحت توسط متخصصین پوست توصیه شده‌اند.

با کیفیت را می‌توان با طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها یافت. (گران‌ترها لزوماً همیشه بهتر نیستند. فقط از متخصص پوست خود بپرسید.)

بهترین سرم پوست به عنوان یک قاعده باید جزو اولین محصولاتی باشد که پس از پاکسازی و لایه برداری مورد استفاده قرار می گیرند تا بهترین نتیجه را بعد از استفاده محصولات زیبایی داشته باشید. هرگز آنها را بعد از مرطوب کننده ها استفاده نکنید زیرا کرم ها و روغن های ضخیم یک لایه محافظ روی پوست شما ایجاد می کنند و مانع جذب محصولات زیبایی شما می شوند.

با توجه به طیف گسترده ای از درمان های سرم و این واقعیت که فقط برای هر نگرانی پوستی ممکن است یک سرم وجود داشته باشد، انتخاب بهترین سرم پوست تقریبا مانند یک چالش بزرگ به شمار می آید.


خصوصیت بهترین سرم پوست


بهترین سرم پوست اساسا مکملی برای صورت شما می باشد که می توانند به طور عمقی به پوست نفوذ کنند. این به آنها اجازه می دهد مواد موثره مانند پپتیدها، ویتامین های غنی از آنتی اکسیدان یا اسیدهای گلیکولیک را در لایه های عمیق تر پوست رسوب دهند تا نتایج هدفمندتری داشته باشند.


بنابراین جای تعجب نیست که سرم ها یک گام حیاتی در اصلاح انواع پوست هستند. سرم ها می توانند سرشار از مواد مرطوب کننده (اسید هیالورونیک، سرامیدها) باشند تا به پوست در حفظ رطوبت کمک کنند. اما، این به معنای مرطوب شدن پوست نیست.

بهترین سرم پوست صورت چیست
بهترین سرم پوست صورت چیست

سرم صورت چیست؟

بهترین سرم صورت در اصل به عنوان یک محصول مراقبت از پوست شناخته شده است که حاوی مواد قدرتمند و مغذی می باشد و میتوان آن را مستقیما روی پوست بعد از شستشو استفاده کرد. آنها پس از تمیز کردن و قبل از مرطوب شدن صورت استفاده می شوند. سرم های صورت برای هدف قرار دادن نگرانی های پوستی مانند موارد زیر استفاده می شود:

مقاله پیشنهادی: آرایش صورت را چگونه باید انجام داد؟

ضد پیری و چین چروک
لکه های تیره
آکنه و منافذ مسدود شده
کمبود آب بدن
رنگ پوست، قرمزی و حساسیت

منبع: بانه لوکس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.