افزایش دکوراسیون خانه توانایی شما

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی

افزایش دکوراسیون خانه توانایی شما

۲۲ بازديد
افزایش دکوراسیون خانه توانایی شما

kitchen decorationسحر قریشی عکسی از خانه اش طراحی راهرو ورودی آپارتمان را منتشر کرد. شگفتانه رئیسی برای افزایش حقوق بازنشستگان در سال آینده | حقوق بازنشستگان 20 میلیونی شد؟ سحر قریشی اکنون ممنوع التصویر است. سحر قریشی بازیگر سینما و تلوزیون ایران است. سحر قریشی بعد از رفتن از ایران و ازدواج با خواننده معروف از دنیای سینما و بازیگری خداحافظی کرد. سحر قریشی اعلام کرده است که بعد از طلاق با آقای خواننده ازدواج نکرده و مجرد است. سحر قریشی یکی از پرحاشیه ترین سلبریتی هاست. در ادامه به حواشی سحر قریشی می پردازیم. سحر قریشی بازیگر جنجالی و پرحاشیه ایرانی است که مدتی است درگیر حواشی با امیر تتلو شده است. سال گذشته خبر ازدواج او با تتلو سروصدای زیادی به پا کرد. او پس از جدایی از این خواننده خارج نشین به دبی رفته و در آنجا زندگی می کند. من چرا نگران باشم اینهمه وقتی خودشون دوست دارن و اصرار دارن تنها باشن ! حتى جایی میخوان برن که دوست ندارن ما بدونیم.

  • رنگ نوری که به کار برده شده
  • سفید صدفی
  • سفید ساده
  • لوازم کوچک سرویس بهداشتی را به صورت ست خریداری کنید
  • متراژ فضا: ١٠٣ متر مربع
  • سبزیکاری در باغچه حیاط را فراموش نکنید

kitchen decorationتخت را طوری قرار دهید که پنجره در سمت چپ یا راست آن قرار گیرد. به جای استفاده از میزهای پاتختی، از شلفهای دیواری استفاده کنید که هم فضای کف را اشغال نمیکنند و هم از جذابیت بالایی برخوردارند. رنگهای تند را برای اتاق خواب فراموش کنید و در عوض برای تنوع بخشیدن به فضا از طرح و الگو در کوسنها و روتختیها استفاده کنید. از نورپردازی بیش از اندازه سقف در اتاق خواب بپرهیزید. گلدان گل روی میز پاتختی میتواند انرژیبخشترین اتفاق اتاق خواب شما باشد. دیوار بین کابینتهای بالا و پایین را از مصالح یا رنگی متفاوت در نظر بگیرید. بخشی از کابینتها را با شلفهای باز جایگزین کنید تا هم مانند ویترینی از ظروف برای شما عمل کنند و هم آشپزخانه را بزرگتر نشان دهند. برای نگهداری شیشهها و وسایلی که روی صفحه کابینت قرار گرفتهاند، از یک سینی یا سبد بزرگ استفاده کنید. نورپردازی مخفی زیر کابینتهای بالایی را فراموش نکنید. در گلدانهای آشپزخانه به جای گیاهان معمولی سبزی بکارید.

این راهنما را قبل از اجرای دکوراسیون، مطالعه کنید.

شاید تمایل دارید از اینها هم در منزل خود استفاده کنید. برای شما خبر خوبی داریم. مقاله "زیباترین مدلهای شلف دیواری و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی" به معرفی بهترین نمونههای شلف پرداخته است و برای شما ایدههای جذابی دارد. این راهنما را قبل از اجرای دکوراسیون، مطالعه کنید. استفاده از خدمات مشاوره دکوراسیون منزل یک ضرورت برای هر خانواده محسوب میشود. بدون توجه به اینکه منزل یا آپارتمان یا ویلای شما چند متر است و میخواهید به چه سبکی آن را طراحی کنید، حتماً نیاز دارید که از کارشناسانی کمک بگیرید که در این حوزه تجربه کافی را دارند. بهترین ایدههای طراحی دکوراسیون داخلی را برای یک آپارتمان یا ویلا میتوانید در فضای اینترنت پیدا کنید. پیشنهاد میکنیم تمام وب سایتهای معتبر را بررسی کرده و زمانیکه میخواهید منزل شخصی خود را بچینید از آنها الهام بگیرید و کارشناسان مشاوره دکوراسیون منزل هم همراه شما هستند تا یک فضای آرامشبخش را در منزل ایجاد کنید.

پیشنهاد ما اینه که سعی کنید از اکثر این قوانین کمک بگیرید. برای فضاهای بزرگ می توانیم از وسایل و مبلمان با تعداد بالاتر و برای مکان های کوچک از لوازم ظریف تر به میزان کمتر استفاده کنید. اجازه دهید فضاهای سفید در اطراف و بالای مبلمان ایجاد شود. چون فضایی که هر سانت آن با یک چیزی پر شده باشه خیلی خوب بنظر نمی آید. چشم ما نیاز دارد که یک قسمت هایی از خانه را خالی ببیند، بنابراین برخی سطوح و دیوارها را خالی بگذارید. وسایل اصلی از جمله مبلمان، مقیاس سایر لوازم را تعیین می کند. بعنوان مثال قرار دادن یک مبل شلوغ با طرح های زیاد در کنار یک عسلی ظریف چندان جذاب نیست. هرچه سقف بلندتر باشد، لوازمی که برای منزل استفاده می کنیم می تواند بلندتر و با ابهت تر باشد. سقف های کوتاه، با مبل های کمتر و کوتاه تر قشنگ تر می شوند. تلفیق الگوهای مختلف تاثیر بسزایی در زیبایی خانه دارد.

همچنین شما میتوانید به صورت مستقل یا پروژه ای با شرکت های طراحی کار کنید. امروزه اکثر کشورهای پیشرفته و در حال توسعه به طراحان داخلی مجرب نیاز دارند. پیش بینی می شود که فرصتهای شغلی طراحان داخلی از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۸، حدود ۴ درصد افزایش یابد. طراحی داخلی نقش بسیار بزرگی را در بهینه سازی فضای ساختمانهای تجاری و مسکونی ایفا میکنند و از این رو بسیار حائز اهمیت است. امروزه به دلیل افزایش جمعیت و کمبود فضای کافی اهمیت حرفه طراحی داخلی دوچندان شده است. علاوه بر این طراحی داخلی باعث زیباسازی فضای داخلی ساختمانها میشوند و از این رو طراحان داخلی نقش بسیار مهمی را در زیباتر کردن محیط زندگی و کار افراد دارند. دوره های آموزش این رشته در آموزشگاه ها معمولا در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته تدریس میشوند. معمولا در دوره های مقدماتی مبانی نظری همچون رنگ شناسی، نحوه ترسیم نقشه، نرم افزار اتوکد، طراحی با دست و … در دوره های متوسطه مصالح شناسی ، متره و برآورد ، سبک شناسی و نرم افزار اسکچاپ به شما آموزش داده میشود.

kitchen decorationفقط بهتر است سلیقه تمامی افراد خانواده را بدانید، سبکهای دکوراسیون داخلی را به خوبی بشناسید تا بتوانید تصمیم بگیرید که چه سبکی به سلیقه همه نزدیکتر است. تعیین و تقسیم بودجه: در همه کارها مسلما بودجه حرف اول را میزند. نمیشود بدون حساب و کتاب پروژه را شروع کرد، چون ممکن است در مراحل پایانی به مشکل بر بخورید. تهیه مود بورد (Mood Board): شاید برایتان سوال باشد که مود بورد چیست؛ خیلی ساده است، قرار است مجموعهای باشد از هر چیزی که دوست دارید تا با طراح و دکوراتور در میان بگذارید یا در مراحل انتخاب جزئیات و خرید، خودتان از آن استفاده کنید. پس اگر قرار است بازارگردی داشته باشید یا اینترنت را زیر و رو کنید، هر چیزی که دوست دارید را ذخیره کنید؛ رنگ، الگو، بافت، مبل، جزئیات طراحی و … تا به موقع از آنها استفاده کنید (صادقانه بگویم، مود بورد معجزه میکند، حتما از آن استفاده کنید.

kitchen decorationقبل از هر چیزی یک لیست از لوازم مورد نیاز در خانه تهیه کرده و خرید خود را بر اساس آن انجام دهید. ممکن است زمانی که می خواهید خانه خود را بسازید و آن را چیدمان و طراحی کنید، دانستن نقطه شروع کار دشواری باشد. در این نقطه کاری که باید انجام دهید این است که یک لیست از لوازم مورد نیاز خود تهیه کرده و با دنبال کردن آن نیاز های خود را خریداری کنید. در لیست اولویت ها، مبلمان ثابت در اولین شماره ها قرار می گیرند. برای مثال مبل های اتاق نشیمن، میز و صندلی اتاق غذاخوری و تخت اتاق خواب و … بدون شک تمام این مبلمان را باید با روکش ها و پارچه ها زیبا کنید. هم چنین برای روشنایی مناسب این اتاق ها باید لوستر ها، آباژور ها و چراغ های مورد نیاز را تهیه کنید. در آشپزخانه نیز به لوازم برقی بزرگ نیاز خواهید داشت. البته لوازم برقی کوچک را نیز نباید فراموش کرد.

kitchen decorationپس لازم است میزان نور را در هر اتاق تنظیم کنید. برای مطالعه، بیشترین نوع نورپردازی را داشته باشید. کارهای هنری را با نصب یک دیوارکوب در بالای آنها متمایز کنید و جلوه بیشتری به آنها دهید. لامپهای آفتابی گرما و زیبایی خاص خود را دارند. عکسهای مورد نظر را به دیوار آویزان کنید یا طوری به دیوار تکیه دهید که با اولین نگاه جلب توجه کنند. سعی کنید تصاویر یا کارهای هنری همسطح چشم نصب شوند مگر آن که بخواهید آنها به صورت عمودی باشند. با استفاده از گچبری، مرز سقف و دیوار را از هم جدا کنید. گچبریها و قرنیزها، نمای افقی جالبی به خصوص زمانی که رنگ آنها از دیوار متفاوت باشد، ایجاد میکنند. مجموعه چیزهای مورد علاقهای را که از جاهای مختلف جمع کردهاید، روی طبقات یک ویترین یا چند قفسه یکجا بگذارید. به این ترتیب فضای خالی یک دیوار را پر کرده و خانه همیشه مرتب به نظر میرسد. فضای یک اتاق را با وسایل به شلف روی ستون هم مربوط کنید. با توجه به مدلی که انتخاب کردهاید، روشهای مختلفی برای مرتبط کردن وسایل وجود دارد. با فرش، کوسن، شمع، گلهای خشک، یک قفس تزیینی پرنده و بسیاری موارد دیگر میتوان این ارتباط را برقرار کرد. خیلی مواقع تنها با عوض کردن رویه کوسنها می توان تغییر محسوسی در اتاقپذیرایی ایجاد کرد. سعی کنید تعداد کوسنها و تنوع آنها را بیشتر کنید. با اضافه کردن طرح یا مدل مورد علاقه، فضای نزدیک به دیوار را تبدیل به جایی برای نشستن و مکالمه نمایید. راههای مختلفی برای این کار وجود دارد. مثلا میتوانید از سنگ، چوب یا پارچه که معمول است یا یک کاغذ دیواری با طرحی خاص و یا پتینه استفاده کنید.

با گذاشتن گلهای تزئینی در فضاهای پرت خانه می توانید آن فضا را به شکلی جذاب پر کنید. شما می توانید استندهای جدید را که می توان چندین گلدان را در داخل آن چید، بخرید و در بخشی خالی از فضا جهت زیبایی بیشتر جای دهید. آکواریوم یکی دیگر از ابزارهای تزئیناتی است که آرامش را برای افراد فراهم می کند . افراد می توانند با تماشای موجودات داخل آکواریوم سرگرم شوند و علاوه بر آن جلوه جالبی برای مکان فراهم می کند. تابلوها و اشیاء تزئینی که به عنوان دکور مورد استفاده قرار می گیرند در صورتی که زیبا و جذاب باشند می توانند جلوه بصری خاصی را برای یک مکان فراهم کنند. تصور یک خانه بدون اشیاء تزئینی خالی از لطف است و بهتر است حداقل چند تابلو و اشیاء تزئینی در بخش های مختلف منزل مورد استفاده واقع شود. ایجاد باکس هایی برای جای دادن کتاب و وسایل مطالعه در صورت وجود مکانی مناسب می توانند سبب زیبایی مکان و فراهم کردن محیطی که به یادگیری اهمیت می دهد، باشد.

دکوراسیون خانه

در این سبک اغلب از رنگهای کرم، قهوهای و سفید به صورت برجستهتر استفاده میشود و سایر رنگها نقش زیادی در این سبک دکوراسیون ندارند. گاهی نیز تنها از طیف مختلف یک رنگ استفاده میشود و با سایههای مختلفی از همان رنگ سعی میشود کنتراست ایجاد شود. به بافت مواد و وسایل توجه میشود و از لوازمی با بافت طبیعی استفاده میشود. در این طراحی از فضاهای باز، نور زیاد و شیشههای فراوانی استفاده میشود و گاهی این مواد را به صورت طرحهای غیرمعمول در طراحی استفاده میکنند. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که دوست دارند هم از سبک طراحی داخلی مدرن و هم از طراحی کلاسیک در خانه خود استفاده کنند، سبک انتقالی به شما پیشنهاد داده میشود. در این سبک طراحی داخلی از ترکیبی از طراحی سنتی و مدرن استفاده میشود. گاهی ممکن است از مبلمانی با پارچهها و بافتی مدرن استفاده شود که در آنها خطوطی صاف و مشخص وجود دارد و سبک کوسنها و قالیچه نیز مطابق آن باشد.

  • تشک: ۱.۵ میلیون تومان
  • رنگ بندی و چیدمان داخلی
  • نوستالژی ها
  • سال ساخت: ١٣٨٨
  • صندلی تک زرد رنگ: ۱.۵ میلیون تومان

kitchen decorationاین روش که نوعی فنگ شویی هم نامیده میشود، علاوه بر اینکه فضای خانه را باز میکند (به ویژه اگر در خانه کوچکی سکونت دارید) بلکه باعث ایجاد نوعی آرامش در شما نیز میشود. این وسایل را میتوانید به موسسات خیریه هدیه دهید و یا در اپلیکیشنهایی که وجود داد، به حراج بگذارید. اگر در خانهای زندگی میکنید که از وجود آفتاب و نور بهره میبرد، فرصت را غنیمت شمرده و محیط خود را با انواع گلهای آپارتمانی زیباتر کنید. برای اینکار میتوانید گلهایی را تهیه کنید که مقاومت نسبتا خوبی دارند و به راحتی پژمرده نمیشوند. برای مثال گل پتوس و سنسوریا نمونههای خوبی هستند. پس از اینکه به خوبی با نحوه نگهداری از انواع گلها آشنا شدید، به سراغ تهیه گلهای حساستر بروید. حتی میتوانید آنها را روی استندهای چوبی قرار دهید و یا از دیوارها آویزان کنید. البته اگر خانه شما بهره بسیار کمی از آفتاب میبرد، ناامید نشوید، گلهای بسیاری وجود دارند که در محیط کم نور نیز به خوبی رشد میکنند و به خانه شما زندگی میبخشند. در این مقاله میتوانید با آنها آشنا شوید. علاوه بر انواع آویزهایی که پیشتر به آنها اشاره شد، بسته به سلیقه و نوع اسباب و اثاثیه، از قرار دادن دکوریهای ساده و زیبا غافل نشوید. یکی از راههای نسبتا ساده و کمهزینه تغییر ملافهها و روتختی است. اینکار را میتوانید با کوسن مبل و یا حتی پارچه مبل هم انجام دهید. برای مثال تهیه روکش مبل، علاوه بر تمیز نگاه داشتن آنها، طرح و رنگ متفاوتی به ظاهر خانه میدهد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شلف روی ستون لطفا از سایت ما دیدن کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.